Search found 2583 matches

by scream ale
Mon May 25, 2020 7:00 pm
Forum: The Art of Getting Hammered
Topic: Drunken Home Improvements
Replies: 24
Views: 184

Re: Drunken Home Improvements

Artful Drunktective wrote:
Mon May 25, 2020 2:15 pm
Actual pic of Rye n' Coke's drunken bathroom reno.

Image
Steps and bars on the window is exactly what my bathroom is lacking.
by scream ale
Mon May 25, 2020 6:59 pm
Forum: The Art of Getting Hammered
Topic: Drunken Home Improvements
Replies: 24
Views: 184

Re: Drunken Home Improvements

Makes it easier for kids to sneak out of the window.
by scream ale
Mon May 25, 2020 3:43 pm
Forum: Music to Booze To
Topic: Whatcha listening to?
Replies: 9724
Views: 614879

Re: Whatcha listening to?

Artful Drunktective wrote:
Mon May 25, 2020 1:49 pm
Been awhile.

Dream Theater - Pull Me Under
Ha! I never was really into Dream Theater but I did sit through them (and ELP) for the sake of seeing Deep Purple when I was a teenager. Cheers!
by scream ale
Mon May 25, 2020 3:36 pm
Forum: The Art of Getting Hammered
Topic: Drunken Home Improvements
Replies: 24
Views: 184

Re: Drunken Home Improvements

Artful Drunktective wrote:
Mon May 25, 2020 12:55 pm
The actual pic of Scream Ale's stairs:

Image
That looks like something I'd fuck up.
I wanna live in that house.
by scream ale
Sun May 24, 2020 6:37 pm
Forum: Music to Booze To
Topic: Whatcha listening to?
Replies: 9724
Views: 614879

Re: Whatcha listening to?

Poison Idea
The drummer on this album died a few days ago. I'm not familiar with anything he did outside of PI but it's still a bummer.
by scream ale
Sun May 24, 2020 6:07 pm
Forum: Not Booze Related
Topic: SANDWICHES!!!!!
Replies: 107
Views: 9250

Re: SANDWICHES!!!!!

I made a decent sammich the other day. I used Boar's Head cracked pepper turkey, hard salami, baby swiss and brown mustard. Topped it with green bell pepper and onion. Good stuff.
by scream ale
Sun May 24, 2020 6:00 pm
Forum: TV & Film
Topic: Movies We'd Like to See Again
Replies: 983
Views: 87276

Re: Movies We'd Like to See Again

Lush City wrote:
Sun May 24, 2020 3:41 pm
Raging Bull
Trading Places
The Terminator
Ha! I forgot about Trading Places. That was a good one.
Image
"It was the Dukes, it was the Dukes"
by scream ale
Sun May 24, 2020 5:57 pm
Forum: The Pub
Topic: COVID-19: The good, bad, & the ugly share here:
Replies: 84
Views: 1188

Re: COVID-19: The good, bad, & the ugly share here:

^^^ There used to be an APlus near my house that offered growler fills. Nothing terribly special. Then one day it was just gone. Strange shit. As long as they don't take away my 30 packs of Genny I'll be ok.
by scream ale
Sun May 24, 2020 5:55 pm
Forum: Not Booze Related
Topic: Shit we hate:
Replies: 1223
Views: 40235

Re: Shit we hate:

Nausea wrote:
Sun May 24, 2020 5:05 pm
"Manscaping" ads. Anyone getting hit with these as relentlessly as I am?

They're clearly spending a fortune on advertising. Or, they're targeting me for some unknown reason.
Maybe they just like you that much? I've never heard of the the term before. That sucks man.
by scream ale
Sun May 24, 2020 5:51 pm
Forum: The Art of Getting Hammered
Topic: Drunken Home Improvements
Replies: 24
Views: 184

Re: Drunken Home Improvements

I'm planning on staining the steps on the patio over the long weekend. This should prove comical. If you fuck up, you HAVE to take pictures. They don't even need to be too revealing, but I want to see the drunken damage, haha Considering I've never done this before, it could've came out a lot worse...
by scream ale
Sun May 24, 2020 5:48 pm
Forum: The Art of Getting Hammered
Topic: Pub
Replies: 30
Views: 3160

Re: Pub

^^^ Damn right! Some day I shall.
by scream ale
Sun May 24, 2020 1:22 pm
Forum: The Pub
Topic: What are you drinking right now?
Replies: 8846
Views: 401507

Re: What are you drinking right now?

We picked up a few new beers. So far I've tried Great Lakes lemon hefeweizen. Also got some Bell's Oberon, which I've had in the past. On deck is Founder's 4 Giants IPA.
by scream ale
Sun May 24, 2020 1:03 pm
Forum: The Pub
Topic: COVID-19: The good, bad, & the ugly share here:
Replies: 84
Views: 1188

Re: COVID-19: The good, bad, & the ugly share here:

Some people are dumb as shit and make no effort to put any amount of space between you and them. he's all pissed because he can't refill his 2 gallon refill cup with Mountain Dew at the fountain drink thing so he has to get 2 of the 64 ounce Big Gulps. This got me thinking...why can you not go into ...
by scream ale
Sun May 24, 2020 10:33 am
Forum: The Pub
Topic: Crap! Drunk again.
Replies: 3
Views: 22

Re: Crap! Drunk again.

ThirstyDrunk wrote:
Sun May 24, 2020 8:59 am
CRAP!

hahahah who says that anymore?
I know it's bullshit. Crap is a perfectly fine and under used word.
by scream ale
Sun May 24, 2020 8:34 am
Forum: The Pub
Topic: endurance is more important than truth
Replies: 8
Views: 55

Re: endurance is more important than truth

Damn, I miss that movie (Barfly, 1987). It was up all the time on YouTube, then someone NARC'd and it got taken down. I think I'm a do a deep dive on YouTube to see if I can find it. Maybe some brave drunken soul uploaded it again. I'm pretty sure we found our copy of Barfly at a flea market or som...